Suvi Pöllänen

Olen Suvi Pöllänen – arkitottelevaisuus- ja rally-tokokoulutusohjaaja sekä aktiivinen useamman lajin koiraharrastaja. Koulutan aktiivisesti rally-tokoa eri tasoisille harrastajille sekä oman yrityksen, että oman seuran kautta.

Olen harrastanut koirien kanssa aktiivisesti vuodesta 2014. Aluksi lähinnä pelastuskoiralajeja, mutta aika pian lajivalikoimaan liittyi myös toko ja rally-toko. Viimeisimmät lajilisäykset ovat olleet agility ja koiratanssi. Erityisesti rally-tokosta on muodostunut minulle läheinen laji ja sitä onkin harrastettu aktiivisesti vuodesta 2017 asti ja kisattu vuodesta 2018 lähtien. Tällä hetkellä kilpailen lajissa kahden oman koiran kanssa. Molempien koirani ovat rally-tokovalioita ja kilpailemme aktiivisesti MES-luokassa.

Haluan omalta osaltani auttaa koiraharrastajia löytämään rally-tokon ilon ja lajin monimuotoisuuden. Haluan auttaa ja kannustaa koiranohjaajia treenaamaan tarkasti, mutta ilon kautta lajin perustaidot kuntoon. Olen erittäin iloinen, että pääsin mukaan ILOMME-tiimiin viemään rally-tokon ilosanomaa eteenpäin!

Yritykseni Tmi Iloinen Häntä tarjoaa rally-toko-, arkitottelevaisuus- ja pentukursseja pääsääntöisesti lähikoulutuksena Orimattilassa ja sen lähialueilla. Tmi Iloinen Häntä löytyy netistä www.iloinenhanta.wordpress.com ja Instagramista @tmi.iloinenhanta sekä Facebookista. Sähköpostitse minut tavoittaa [email protected] osoitteesta.

Kuva: H. Jokipiha Photography